Bryllup på Tårnet Kulturarena i Oslo

En minneverdig dag

Tårnet Kulturarena ha vært arrangør av mange bryllup. En unik lokasjon legger grunnlaget for en dag som både brudepar og gjester husker. God mat og drikke med famille og venner som sørger for resten.

På Tårnet Kulturarena er alltid gjestene i fokus. Våre ansatte har lang erfaring innen mat, drikke, event, arrangement og Hospitality.

Vi får ofte spørsmål om vi har noen standard pakker. Det har vi ikke. Vi mener at bryllup er en veldig personlig ting som skal kunne tilpasses den enkelte. Alle har forskjellige forventinger og ønsker. Vi er der for å innfri. Vi har laget noen eksempler og en liten guideline her for at dere lettere skal få en indikasjon på muligheter og priser.

Skybar & PANORAMA

  • Skybar (11. etg.):
    Skybaren har plass til 100 personer på langbord eller hestesko, og 80 personer ved bruk av runde bord.
  • Panorama (10. etg.):
    Panorama brukes til velkomst/kaffe/kaker/avec etter middag, mens vi klargjør 11. etasje for fest og hygge. Etasjen er innredet med ståbord og lounger.
  • Leiepris Skybar & Panorama: 25.000,-
    Prisen inkluderer bord, stoler og dekketøy i tillegg til lyd og lys.
  • Leiepris Skybar: 17.500,-

Tårnterassen

  • Kapasitet:
    Lokalet passer for grupper fra 100 personer og opptil 400 personer med oppdekk på runde bord.
  • Tårnterassen på 450 m2 har elektriske tak og vegger som åpnes/lukkes på kun noen minutter. Terassen skaper en magisk ramme både, med mulighet for fest under åpen himmel og med tak/vegger lukket.
  • Her er det flere alternativer til oppdekk. Her kan vi for eksempel kombinere sittende bespisning på den ene delen med lounger/ståbord på den andre.
  • Leiepris: 35.000,-

Følgende er inkludert i alle leiepriser: lyd, lys, bord, stoler og dekketøy, skjermer og projektor/lerret.

MAT

Menyforslag:

  • Tapas, sharing platter (spansk/asiatisk) fra kr 495,- per person.
  • 3-retters til kr 595,- per person.

PERSONELL

Vi beregner én servitør per 15 gjester ved 3-retters. Én servitør per 20 gjester ved sharing platter. Pris per time per servitør er kr 400,-. Husk at de er der 2 timer før selskapet og 1 time etter. Bryllupsvert koster kr 7.000,-. Verten være brudeparets dedikerte person før, under og etter bryllupet (dette er frivillig om ønskelig).

DRIKKE

Her er det flere ulike løsninger som kan velges:

  • fri drikke
  • fri drikke opp til et beløp
  • fri drikke under middag
  • inkludere drikkepakke på x antall enheter deretter salg i bar osv.

For husets røde/hvite/prosecco og velkomstdrink ligger prisen på kr 449,- per flaske (6 enheter per flaske). Heineken/Sol kr 92,- per enhet. Kaffe kr 35,- per person. Avec kr 110,- per person.

KAKER

  • Her tillater vi medbragt

DEKOR

  • Her er det flere alternativer. Dere kan selv komme inn og dekorere eller vi kan gjøre det for dere. Pris avhenger da av hva dere ønsker av dekor, pynt, tema osv.

UNDERHOLDNING

  • Her er det mange alternativer. Vi har et bra lydanlegg som dere kan spille egne lister på. Vi har mange dyktige DJ`s og et stort nettverk av live artister/band.
  • Ønsker dere noe spesielt er vi behjelpelige med å skaffe det.
  • Vi samarbeider også med flere dyktige fotografer.

Alle priser er inkl. MVA. Priser gjelder 2021.
NB! VI TILLATER IKKE MEDBRAGT MAT ELLER DRIKKE.