Bryllupslokale på Tårnet Kulturarena

Tårnet Kulturarena ha vært arrangør av mange bryllup. En unik lokasjon legger grunnlaget for en dag som både brudepar og gjester husker.

God mat og drikke med famille og venner som sørger for resten. På Tårnet Kulturarena er alltid gjestene i fokus. Våre ansatte har lang erfaring innen mat, drikke, event, arrangement og Hospitality.

Vi får ofte spørsmål om vi har noen standard pakker. Det har vi ikke. Vi mener at bryllup er en veldig personlig ting som skal kunne tilpasses den enkelte.

Alle har forskjellige forventinger og ønsker. Vi er der for å innfri.

Vi har laget noen eksempler og en liten guideline her for at dere lettere skal få en indikasjon på muligheter og priser.

Et brudepar som ser på hverandre og skåler. Bruden sitter på en bardisk, mens brudgommen står på gulvet.

Eirin og Vithu

“Hei Caroline! Jeg og Vithu ønsker å takke deg så mye. Vi hadde virkelig tidenes kveld og drømmedag!! Vi har fått så mange tilbakemeldinger på at dette er det beste bryllupet de har vært med på. Så godt planlagt og godt gjennomført. Det skal du ha en stor del av æren for! Maten fikk også masse skryt. Gjestene ble gode og mette. Tusen takk for fleksibilitet, samt god kommunikasjon og samarbeid i forkant. Det var godt å kjenne på at du hadde kontroll hele veien. Dette var helt amazing og vi kunne ikke takket deg nok.”

Camilla & Yngve

“Vår bryllupsfeiring i Oslos beste festlokale på Tårnet var en drøm som gikk i oppfyllelse. Med en fantastisk utsikt, stilig interiør og proft personale, fikk vi topp service fra planlegging til gjennomføring. De var alltid positive, og vi fikk verdifulle råd som løftet feiringen til et nytt nivå. Fra deilig middag til flott DJ og nattmat, var alt perfekt”

Hendene til et brudepar
Et rundt bord dekket til bryllup, med glass, bestikk, servietter, blomster, lys og bordkort. Flott utsikt over Oslo i bakgrunnen

Panorama & Sky Lounge

Panorama (11. etg.)

Panorama har plass til 100 personer på langbord eller hestesko, og 80 personer ved bruk av runde bord.

Sky Lounge (10. etg.)

Sky Lounge brukes til velkomst, kaffe & kaker / avec etter middag.

Etasjen er innredet med ståbord og lounger.

Leiepris
Panorama:

17.500,-

Leiepris
Skybar & Panorama:

25.000,-

Følgende er inkludert i alle leiepriser: bord, stoler og dekketøy, skjermer og projektor/lerret.

Terasse med overtrukket pergola, stoler og bord med oppdekk for bryllup

Tårnterassen

Lokalet passer for grupper fra 100 - 400 personer med borddekking på runde bord.

Tårnterassen på 450m2 har elektriske tak og vegger som åpnes/lukkes på kun noen minutter.

Flere alternativer til borddekking (pynting av bord).

Leiepris
Tårnterrassen:

35.000,-

Følgende er inkludert i alle leiepriser: bord, stoler og dekketøy, skjermer og projektor/lerret.

Kristine og Sigurd

“Vi er så glade for at vi valgte Tårnet til vårt bryllup. Tårnets svært dyktige bryllupsvert Caroline har hjulpet oss og fulgt oss tett gjennom hele veien, og ordnet med alt fra prøvesmaking av meny til bestilling av nattmat og booking av en fantastisk DJ som sørget for en fest med god stemning! Vi har opplevd en fantastisk service og gjennomføring på et høyt nivå. I tillegg til et flott måltid og kule lokaler med spektakulær utsikt over Oslo, kunne ikke kvelden ha blitt bedre. Vi anbefaler Tårnet på det varmeste”

Hendene til en brud og en brudgom som såvidt holder hverandre
Lakserett med dill og salat, servert på en tallerken

Menyforslag

  • Tapas, sharing platter (spansk/asiatisk) fra 550,- per person.

  • 3-retters til 650,- per person.

Vi beregner én servitør per 15 gjester ved tre-retters meny.

Én servitør per 20 gjester ved sharing platter.

Pris per time per servitør er kr. 400,-.

Vi minner om at servitør er der to timer før selskapet og en time etter.

Dedikert bryllupsvert koster kr. 8.000,-

Verten er til brudeparets disposisjon før, under og etter bryllupet.

Drikkemeny

På Tårnet har vi en drikkemeny som passer for alle anledninger og selskap. Dette avhenger også av budsjett, så sammen med dere setter vi opp en meny som vil passe innenfor de rammene man har satt.

Men det som ofte diskuteres er hvilke drikkeløsninger man ønsker å tilby. Her er mulighetene mange, men de vi oftest kommer lander på er:

  • Fri drikke

  • Fri drikke opp til et beløp

  • Fri drikke under middag

  • Inkludere drikkepakke på x antall enheter deretter salg i bar osv.

Et bord med hvit duk, sjampanjeglass, flasker og en vinkjøler med flasker oppi

Husets røde, hvite, prosecco og velkomstdrink:

Kr 544,- per flaske (6 enheter per flaske).

Heineken og / eller Sol:

Kr 109,- per enhet.

Kaffe kr. 35,- per person.

Avec kr. 110,- per person.